Aşk Sevgi Nickleri 7

|

* dostlar varmıs farklı sehirlerde,birbirlerini ozlediklerinde ruzgara fısıldarlarmıs dostluklarını.dısarı cık sevgilim,ruzgar esmekte.

* Sorumsuzluk ve Sorunsuzluk biryana,iyi ve kötü yaşanırmış yanyana derdim var anlatamam insanlara İNANILMAZ OLANA İNAN

* Ne dünden daha az Ne yarından daha çok Seni bugünde, Dün olduğu gibi Yarın olacağı gibi Çoooooooooooooooook seviyorum.

* Yağmur, mutluluğuma gölge düşürmek için yağıyorsun aldırmıyorum. Niyetin beni ıslatmaksa ben zaten ağlıyorum..

* Aşk dudaklarda kahkaha değil, gözlerdeki yaştır. Maksat sevgi uğrunda ölmek değil, uğrunda ölecek sevgili bulmaktır…

* Hani gözler vardır sözleri anlatır, hani sözler vardır gözleri anlatır, bir de aşk vardır seni anlatır…

* GECEYE INAT GUN AGIRMAKTA,AGACA INAT DAL COGALMAKTA, OLUME INAT INSANLAR COGALMAKTA,BENSE SANA INAT SENI SEVMEKTEYIM.INAT BU YA, HEPTE SEVECEGIM

* Sen çölde bir çiçek olsaydın, seni kaybetmemek için göz yaşlarımla beslerdim…

* en buyuk okyanusta bir su damlasi olmak,ucsuz bucaksiz sahilde bir kum tanesi olmak ama en onemlisi milyonlarca insanin
icinden senin sevgilin olmak…

* gece midir insani hüzünlendiren,yoksa insan midir hüzünlenmek icin geceyi bekleyen?gece midir seni bana düsündüren yoksa ben miyim seni düsünmek icin geceyi bekleyen

* ben sevdim o gormedi ben yaklastim ona o uzak durdu benden ben soyledim o dinlemedi tek caresi kaldi oda velenmek teklif etmem gerek oda kabul etmedi bundan sonra kor topal yasayacagim sensiz karanlik dunyamda

* ben bu hayatta pek cok yanlis yaptim ama acisini ben cektim tek bir dogru is yaptim oda sana kalbimle guvenmekti umarim laiksin sen buna canimin ici

* Yanlızlık gecelerin, ümit bekleyenlerin, Hayal çaresizlerin, yağmur sokakların, Tebessüm dudakların, hüzün ellerin, Sen ise sadece benimsin B İ R T A N E M !!

* gece midir insanı hüzünlendiren,yoksa insan mıdır hüzünlenmek için geceyi bekleyen? gece midir seni bana düşündüren yoksa ben miyim seni düşünmek için geceyi bekleyen

* ELERIM ELERINDE GÖZLERİM GÖZLERİNDE ÖLSEMDE GAM YEMEM DİZLERİNİN DİBİNDE

* sen seni özleyenin özleminden habersiz özlenensin sen varya sen özlenenler arasında en ama en özelsin AŞKIM.

* Duygular vardır anlatılmayan sevgiler vardır kelimelere sığmayan bakışlar vardır insanı ağlatan insanlar vardır ki asla unutulmayan,işte sende onlardansın!!!

* Geceler seni sevdiğim kadar uzun olsaydı eğer inan ki yeryüzüne hiç güneş doğmazdı.

* GIT TABI GIT.KIRPIKLERIME BIR KARA DIKEN DE SEN EKLE.HENUZ SOKAKLARINA BILE ALISAMADIGIM BU KENTE VER BENI VE BAKISININ TALAN ETTIGI YERLERIMI AL OYLE GIT….

* gitmek mümkün olsa gitsem uzaklara, sevmesem seni yaksam yüregimi, savursam küllerimi daglara denizlere ,yeserirdi küllerim sana olan sevgimle

* gonlume taht kurdun, gonlumun sultani oldun, gece gokyuzunde parlayan yildizim, sabah ise ruhuma dogan gunesim oldun

0 yorum:

Anahtar Kelimeler

msn nicqleri msn nickleri süper nickler emo nickler yeni nickler en yeni nicqler nıcqqler emo resimleri emo avatarlari