Aşk Sevgi Nickleri 6

|

* böyle basit bir dunyada sen benim icin cok ozelsin

* Ayak ucumda basladi sevgi… …Simdi basimin tepesinde olusan bir dusunce yiginiyla bulutlardan asagi hizla dusuyorum, dua ediyorum parasutum acilsin.

* günese adini buzla yazan biri olursa, bilki o seni benden çok seviyor..

* Birine verilen değer uğruna feda edilebileceklerle ölçülüyorsa aç gözlerini ve etrafına bak gördüğün her şeyi feda edebilirim ama sakın aynaya bakma………!!!!!

* Beni terkettigin gün saçlarindan bir tel koparip asacagim kedimi beni terkettigin gün kirpiklerinden birini koparip saplayaacagim kalbime ve beni terkettigin gün ölecegim

* DÜN GECE DOLAŞIRKEN SOKAKLARDA, HER SAAT İSMİNİ KAZIDIM DUVARLARA, YİNE TESLİM OLMUŞTUM AKŞAMLARA, SENİ DÜŞÜNDÜKÇE DALIYORUM RÜYALARA…

* güller güzeldir ama senin kadar değil, seni herkes sever ama BENİM kadar değil.

* Birgün bana soracaksın,beni mi yoksa hayatı mı daha çok seviyorsun diye. hayatı diyeceğim, küsüp gideceksin ama hiçbir zaman bilmeyeceksin ki benim hayatım sensin.

* Bugün yeni bir meyhane keşfettim mezarlığın karşısında. Bir gün beni arar da bulamazsan ya meyhanedeyim ya da tam karşısında.

* DAGLARDAKI RUZGARIN ESINTISI NASIL INSANIIN ICINDE BIR HEYECAN YARATIYOR ISE ISTE BENDE SENINLEYKEN O HEYECANI YASIYORUM BITANEM

* cama vuran her damlada bir tek sen varsin ne istiyorum biliyormusun her gün yagmur yagsin!!

* kimbilir hangi aksam günesle beraber bende sönecegim kimbilir hangi ellerden son suyumu içecegim belki göremeden ölecegim fakat yinede seni ‘EBEDiYEN SEVECEGiM’

* Denizlerden kagit,yosunlardan kalem yaptim,her yere seni seviyorum yazdim,ama sen aptalsin,inandin,cünki ben seni sevmedim,sana taptim.

* Gözlerin Nehir,Kirpiklerin Köprü Olsun,Ben Tam Üzerinden Geçerken İpler Kopsun,Düstügüm O Yer DUDAKLARIN OLSUN

* Seviyorum seni ilk günki gibi Eriyorum hasretinden bir demir parcasi gibi Vuruldum sana bir pacavra misali Asığım sana ilk günki gibi

* ONUN UZUNTUSUNU PAYLASIP..ONUN ICIN AGLIYORSANIZ BU ASKTIR…O OLMADAN ONU DUSUNUP AGLADIGINIZ OLDUYSA ..O DA ASKTIR

* güneşe adını buzla yazan biri olura, bilkı o seni benden daha çok seviyordur

* YESİLLER GİYER BAHAR OLURSUN.MAVİLER GİYER DENİZ OLURSUN.BELLİ OLMAZ BELKİ BEYAZLAR GİYER BENİM OLURSUN…

* Seni bulmaktan çok aramak isterim! Seni sevmeden önce anlamak isterim! Seni bir ömür boyu bitirmek değil de sana hep yeniden başlamak isterim.

* Dost, deniz kenarında taş toplamaya benzer önce teker teker toplarsın sonra teket teker atarsın. Ancak bazılarını atmaya kıyamazsın. Sen de atmaya kıyamadıklarımdansın…

* SEN DEPREM GIBI GIRDIN GONLUME FAY HATTI CIZDIN YUREGIME ENKAZLAR BIRAKTIN UZERIMDE KALBIMDE ARTCILAR DEVAM ETMEKTE OZLENMEKTESIN GULUM 8.4 SIDDETINDE.

* BIR CEMBER CIZILSE.MERKEZINDE BEN,KENARINDA SEN.SEN DONDUKCE BENI,BEN DONDUKCE SENI GORSEM.OYLE BIR AN GELSEKI,YARICAP SIFIR OLSA…

* Yeni bir aşka başlıyorum sanmıştım galiba çok yanılmışım. Bu aşkın sonuda ayrılık olacak,ve yaşadıklarım geride kalacak. Geriye acı ve güzel hatıralar kalsa bile,onları hatırlamak ayrılık kadar acı olmayacak..

* Sevgililer öpüşürken neden gözlerini kapatırlar bilir misin? Çünkü gözleriyle değil de kalpleriyle görmek isterler… Yani hissetmek isterler. Ben de seni ruhumun derinliklerinde hissediyorum sevgilim çünkü seni çok seviyorum.

* BENDE HASRET, HASRETTE SEN BILDIM SENDE, BENSIZ BEN VAR DEPREM YIKMAZ, YAKMAZ ATES ASK OLAYIM, ASKIN KADAR

* BIR DELI ASIK OLMUSUM NE GUNUM NE GECEM BELLI BIR DELI HASRETE VURULMUSUM NE DUNUM NE YARINIM BELLI GIDIYORSUN DIYORUM SUREKLI BENDE ASK SAHI SEVGILIM SEN GELDIN MI KI?

* damdan duser gibi hayatima girdin, beni deli divane ettin, sucum neydi ki, beni kendine bu kadar asik ettin

* damlalar olup dudaklarima aksan,dalgalar olup gönlüme carpsan,atesh olup kalbimi yaksanda,bilki;dudaklarimdaki damla,gönlümdeki damlalar o ateshi asla söndüremez…

* Güllerin Hepsi Güzeldir Ama Senin Kadar Degil, Seni Herkes Sever Ama benim Kadar Degil

* Eger sen bana gozlerinle degilde kalbinle bakmis olsaydin seni ne kadar sevdigimi cok iyi anlardin.

* Seninle bir bütünüm sensiz hayat durgun, Sensiz şarkılar boş yaşamak anlamsız, Mutluluk seninle güzel yanlız seninle doyumsuz, Sen varsan eğer hayat yaşamaya değer.

* hissedince sana vuruldugumu baharda kus olup uçasim gelir,bakinca o güzel gözlerine hasreti bir anda silesim gelir ama ne çare birtanem ne çare ne kus olup uçabilirim nede hasreti silebilirim ama inan bana birtanem inan seni bir ömür boyu Sevebilirim…

* hadi beni öldür beni unut hadi beni göm yanlızlıga ama beni bırakma

* Gozlerinin Daldigi Yerde Ben Varim,Cunku O An Ben Seni Dusunuyorum… Seni cok Seviyorum Bebisim

* Bütün mevsimleri bir günde, bütün yılları bir mevsimde yaşamaya razıyım seninle… Bir tutam sevinç, bir tutam umut ve bir tutam mutluluk gönderiyorum sana.

* Hep kalanlara gidenleri kattım! Bir gün yerine geçemediler. O kalanlara gidenleri kattım yine bir tane sen edemediler. Zor geldi ayrılık alışamadım.

* SEN GELIPTE PISMANIM DESEN BANA CEZA VER RAZIYIM CEZAMA DESEN SANA TEK BIR CEZA VERIRDIM SENINDE BENIM GIBI SEVMENI ISTERDIM

* demedim mi bu hasret bitirir seni.ay dolanir gider,yalniz kalirsin.hergün yeni bastan dagilir,ufalirsin.demedim mi yüregim böyle sevme diye!

* diyorsun bana yaren sis yasa . yasarmi bu beden ruhu olmasa..¿

* SENI 1000 KISI SEVIYORSA BIL KI BEN ONLARDAN BIRIYIM,SENI 100 KISI SEVIYORSA BILKI BEN ONLARIN ICINDEYIM,SENI 1 KISI SEVIYORSA BIL KI O BENIM,SENi KIMSE SEVMIYORSA BIL KI BEN OLMUSUM…

* Dostluk,güzellik ve sevgi kavramlarimin sözlük anlamlarini degistirmek mümkün olsaydi ben senin isminle degistirmek isterdim

* Yeşile inat ağaç hala yeşermekte, Geceye inat gün hala ağarmakta, Ben ise sana inat seni hala sevmekteyim İnat bu ya seni hep seveceğim

* diyorsun bana yaren sis yasa . yasarmi bu beden ruhu olmasa..?

0 yorum:

Anahtar Kelimeler

msn nicqleri msn nickleri süper nickler emo nickler yeni nickler en yeni nicqler nıcqqler emo resimleri emo avatarlari